ШАНОВНІ АБІТУРІЄНТИ!
ЧЕРКАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ОГОЛОШУЄ НАБІР НА НАВЧАННЯ ЗА БАКАЛАВРСЬКИМ ОСВІТНІМ РІВНЕМ 
НА ОСНОВІ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ МОЛОДШОГО СПЕЦІАЛІСТА, ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОГО СТУПЕНЯ ФАХОВОГО МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА, ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА

КАЛЕНДАР АБІТУРІЄНТА

Етапи вступної кампаніїСтроки на денну та заочну форму навчання
Прийом заяв та документів для осіб, які мають право складати вступні випробування у формі вступних іспитів (замість зовнішнього незалежного оцінювання) на місця державного та регіонального замовлення23 червня – 08 липня 2022 р.

Проведення вступних випробувань у формі вступних іспитів (замість зовнішнього незалежного оцінювання) для вступників, які вступають на місця державного та регіонального замовлення

01 липня – 13 липня 2022 р.
Початок реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів01 липня 2022 р.
Початок прийому заяв та документів, передбачених розділом VI Правил прийому14 липня 2022 р.
Додаткові сесії вступних випробувань у формі вступних іспитів (замість зовнішнього незалежного оцінювання) для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб

18 липня – 22 липня 2022 р.

Закінчення прийому заяв та документів

12 год. 00 хв.       22 липня 2022 р.

Проведення фахових вступних випробувань 22 липня – 26 липня 2022 р.
Оприлюднення рейтингового списку вступників

не пізніше 27 липня 2022 р.

Виконання вступниками вимог до зарахування за державним замовленням (вибір вступниками місця навчання)

до 17 год. 00 хв.     29 липня 2022 р

Оприлюднення оновленого рейтингового списку вступників

не пізніше 30 липня 2022 р

Виконання вступниками вимог до зарахування за державним замовленням за оновленими рейтинговими списками вступників (вибір вступниками місця навчання)

до 13 год. 00 хв.      31 липня 2022 р.

Зарахування вступників за державним замовленнямне пізніше 01 серпня 2022 р.
Зарахування вступників на навчання за кошти фізичних та юридичних осібне пізніше 30 вересня 2022 р.
 
Порядок прийому заяв та документів до Університету для участі у конкурсному відборі для здобуття вищої освіти

1. Вступники на навчання для здобуття вищої освіти подають заяви: тільки в електронній формі, крім визначених у цьому пункті випадків; тільки у паперовій формі: для реалізації права на вступ за іспитами (у разі відсутності у вступника хоча б одного із сертифікатів ЗНО 2019-2022 років), співбесідою, згідно з наказом № 271 відповідно до Умов прийому; для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Умов прийому; за наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про раніше здобуту освіту та у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання; у разі подання іноземного документа про освіту; у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства; у разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення; у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів; для реалізації права на нарахування додаткових балів, передбачених абзацом дев’ятим підпункту 1 пункту 7 розділу VII Умов прийому; у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.
Вступники, зазначені в абзаці четвертому цього пункту, можуть подавати заяви в електронній формі з подальшим поданням документів, що підтверджують право на вступ за співбесідою, які мають бути подані в строки прийому заяв, відповідно до Умов прийому.
Для реалізації права на вступ за результатами вступних іспитів з конкурсних предметів в Університеті та/або квотою-1 (за умови наявності хоча б одного сертифікату ЗНО) вступник перед поданням заяви в електронній формі особисто подає оригінал(и) документа(ів), що підтверджують право вступника на спеціальні умови участі у конкурсному відборі, до приймальної комісії одного із обраних закладів вищої освіти.
Вступники можуть подати до п’яти заяв на місця державного та регіонального замовлення у фіксованих та відкритих конкурсних пропозиціях, та до двадцяти заяв на небюджетні конкурсні пропозиції.
2. Заява в електронній формі подається вступником шляхом заповнення електронної форми в режимі онлайн та розглядається приймальною комісією Університету у порядку, визначеному законодавством.
Університет створює консультаційний центр при приймальній комісії для надання допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі.
Вступники можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти з метою створення електронного кабінету, внесення заяв в електронній формі, завантаження додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, довідки про реєстрацію місця проживання (за потреби) згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207.
3. Заяву в паперовій формі вступник подає особисто до приймальної комісії Університету. Відомості кожної заяви в паперовому вигляді реєструє уповноважена особа приймальної комісії в ЄДЕБО в день прийняття заяви.

4. У заяві вступники вказують конкурсну пропозицію із зазначенням спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації, освітньої програми (освітніх програм)) та форми здобуття освіти.
Під час подання заяв на відкриті та фіксовані конкурсні пропозиції вступники обов’язково зазначають один з таких варіантів: «Претендую на участь у конкурсі на місце державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб у разі неотримання рекомендації за цією конкурсною пропозицією за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням)»; «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення».
Під час подання заяв на небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб і попереджаються про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення.

Для участі у конкурсі для вступу за різними формами здобуття освіти вступники подають окремі заяви.

Під час подання заяви в паперовій формі вступник пред’являє особисто оригінали документів та додає:

  • документ, що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
  • облікова картка платника податків;
  • копії документів, шо засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування (за наявності);
  • військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
  • документ (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього;
  • документи, які підтверджують право вступника на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 або квотою-3 на основі повної загальної середньої освіти, на участь у конкурсі за іспитами під час вступу для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) замість єдиного вступного іспиту з іноземної мови та/або єдиного фахового вступного випробування;
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
  • папку скорозшивач (картонну) та два файли;
  • два конверти (формату А4 за А5) та п’ять файлів.

Не подані своєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів, унеможливлюють їх реалізацію.
5. Копії документів, окрім документа, що посвідчує особу, та військооблікового документа засвідчує за оригіналами приймальна комісія закладу вищої освіти, до якого вони подаються. Копії документів без пред’явлення оригіналів не приймаються.
6. Приймальна комісія здійснює перевірку підстав для отримання спеціальних умов для зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, спеціальних умов для участі в конкурсі за результатами вступних іспитів під час вступу на здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) та спеціальних умов для осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти, ступеня магістра на основі здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів.
Приймальна комісія здійснює перевірку середнього балу документа про освіту, поданого в паперовій формі (обчислює в разі відсутності), затверджує його своїм рішенням і вносить інформацію про середній бал документа про освіту до ЄДЕБО. У разі подання вступником заяви в електронній формі приймальна комісія здійснює перевірку середнього балу документа про освіту на підставі його сканованої копії (фотокопії).

 

Програми вступних випробувань для здобуття освітнього рівня бакалавр на основі раніше здобутих освітніх ступенів (молодший спеціаліст)

151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологіїРобототехнічні системи та автоматизаціяна 1 курс (зі скороченим терміном)
Комп’ютерно-інтегровані технологічні процеси і виробництва
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна технікаМетрологія та інформаційно-вимірювальна технікана 1 курс (зі скороченим терміном)
Інформаційно-вимірювальні медичні прилади ти системи

 

БЮДЖЕТНІ ПРОПОЗИЦІЇ
(вступ на навчання за кошти держ.бюджету і за кошти фізичних та/або юридичних осіб)

Спеціальності ОКР МС та ОС молодшого бакалавра
(
Спеціальності ОС бакалавра)
Освітня програмаВступні випробування Вага предметуТермін навчання

Спеціальність 151 та споріднені спеціальності галузі знань 15; інші спеціальності

(151 – Автоматизація та комп‘ютерно-інтегровані технології)

Робототехнічні системи та автоматизація

Українська мова (ЗНО) або Українська мова і література (ЗНО)

 

Математика (ЗНО)

 

Фаховий іспит

 

0,25

 

0,25

 

0,5

1 рік 10 місяців –денна


2 роки 10 місяц –заочна

Спеціальність 152 та споріднені спеціальності галузі знань 15; інші спеціальності

(152 – Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка)

Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Інформаційно-вимірювальні медичні прилади і системи
Контакти приймальної комісiї:

18006, м. Черкаси, бул. Шевченка, 460,

1 корпус, 1 поверх, к. 102-1

тел. (0472) 730 223, (063) 974 2405 (Viber)

http://chdtu.edu.ua

e-mail: [email protected]

Контакти кафедри ПМКТ:

18006, м. Черкаси, бул. Шевченка, 460,

1 корпус, 4 поверх, к. 409-1

тел. (066) 203 4778

https://pmkt.chdtu.edu.ua/

е-mail: [email protected]