Відкритий урок д.т.н. доц. Трембовецької Р.В.

Доцент кафедри ПМКТ, д-р техн. наук, доцент Трембовецька Р.В., 23.04.2024 року провела відкриту лекцію з обов‘язкової дисципліни циклу професійного спрямування “Основи метрології та взаємозамінності” на тему “Допуски і посадки різьбових з’єднань”. На лекції окрім основного матеріалу згідно навчальної програми дисципліни лекторка висвітлила особливості та складні питання нормативного забезпечення щодо різьбових елементів. Також продемонструвала приклад правильного зображення на кресленнях розрахованих допусків і посадок різьбових з’єднань та проставлення розмірів цих елементів та складальних одиниць в AutoCAD.

Лекція була проведена для здобувачів другого року навчання освітнього ступеня бакалавр груп М-24+ІВТ, РС-23+н в форматі фізичної присутності здобувачів на занятті. На відкритій лекції також були присутні зав.каф., д-р техн. наук, професор Бондаренко М.О., доцент кафедри ПМКТ, канд. техн. наук, доцент Тичков В.В. та доцент кафедри ПМКТ, канд. техн. наук, доцент Філімонов С.О., викладач кафедри ПМКТ, доктор філософії Топтун А.В, доцент кафедри РтаСКС, канд. техн. наук, доцент Корпань Я.В.

     Доцент Філімонов С.О. звернув увагу на значну активність здобувачів освіти під час проведеного заняття та їх зацікавленість поданим матеріалом. Доцент Тичков В.В. зазначив, що лекція проведена на високому теоретичному та науково-методичному рівні, відмітив високу кваліфікацію та професійну підготовку Трембовецької Р.В., а доцент Корпань Я.В.  відзначив чітке знання та висвітлення матеріалу, вміння працювати зі здобувачами вищої освіти, підтримувати зворотній зв‘язок, а також зацікавити їх поданим під час занять матеріалом.

Підводячи підсумок, зав.каф. Бондаренко М.О. відмітив високі навчально-педагогічний та науковий рівні доцента Трембовецької Р.В. при підготовці та проведенні навчальних занять, зазначив зразковий стан методичної роботи Трембовецької Р.В. і зазначив на необхідність відвідування навчальних занять Трембовецької Р.В. молодими викладачами та аспірантами кафедри для перейняття досвіду.